poniedziałek, 30 grudnia 2013

GORĄCZKA SYLWESTROWA *o*




Jak ja kocham ten teledysk *o* On jest po prostu prześliczny i jeszcze czerwono włosa Rihanna <3 *o* szkoda, że już zmieniła ich kolor :c No w każdym razie JUTRO SYLWESTER *O* BOJĘ SIĘ!!! Myślę, że każdy się stresuje, bo taka niezwykła noc jest tylko raz w roku... W sumie spędzę tę noc w takim samym składzie, jak w zeszłym roku - tylko najbliżsi przyjaciele. I w tym samym miejscu - moim domu. Aczkolwiek w przyszłym roku liczę na to, że ktoś mnie zaprosi do siebie, bo coroczne pogadanki z mamą, że nie jestem dzieckiem i nic się nie stanie, jak zaproszę przyjaciół na Sylwestra mnie wykańczają po prostu :c Ale w sumie taka rola rodziców - muszą być trochę nadopiekuńczy i pewne rzeczy nam odradzać... No w każdym razie już dzisiaj mniej więcej jestem przygotowana. Tylko teraz ogarnąć mój pokój... HAHAHAHA :D mission impossible XD tak więc jakoś mnie to nie cieszy. No ale, jak już go posprzątam to nadejdzie czas na dekorowanie zarówno pokoju, jak i siebie! Oj będzie się działo! Ja już mam sylwestrową gorączkę, aż strach się bać, co będzie jutro :D No w każdym razie postaram się, żeby wszystko wyszło jak najlepiej :) Postaram się też jutro dodać jakiegoś fajnego posta ;) 

Już jutro...











Paradoks fajerwerków polega na tym, że widzimy je co roku... I co roku tak samo się nimi jaramy :D
No. A tutaj macie taki mały suchar ssylwestrowy :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz