sobota, 1 czerwca 2013

Trochę chumoru, w pochmurny dzień



 Dobrze, że tak nie było na dzisiejszym szkoleniu z rumby, z pnią Kamilą Kajak i Andrejem Mosejczukiem :) Oni są fajni i świetnie uczą, mój partner też był zadowolony z tego szkolenia i nawet obyło się bez kłutni... Niestey dziś pogoda nam nie dopisała, wracając ze szkolenia trochę zmokłam... :/ Może przynajmniej po południu będzie ładniej, to może wybiorę się z mamą na mały shopping, żeby kupić jakiś fajny prezent. A jak nie, to może do mnie przyjdzie ta koleżanka i zrobimy tego bloga, o którym pisałam wczoraj??? W kazdym razie nie mam zamiaru mieć złego dnia przez głupi deszcz!!! A może  będzie trochę lepsza pogoda i nadrobi się zaległości??? W każdym razie przyda się trochę chumoru i dobrych rad :)))





Prawda! On rozświetla nawet najbardziej deszczowe dni... Nawet dzisiejszy :)

Ja tak mam :(

Tak chłopcy... I nigdy nie mówcie, że znacie psychikę kobiet!!! Bo nigdy nasz nie zrozumiecie, o tym świadczy przecież wasze zachowanie 

Naszczęście ten ciężki okres już miną, teraz tylko czekać na wyniki... To w zasadzie też duży stres... :(


Smutna prawda... Liczmy na to, że za niedługo się ocepli...


:) Ja już określiłam i to robię... TANIEC


Dobra rada :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz